ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 12/17Drukuj informacjęAkt prawny: 12/17

Szczegóły informacji

12/17

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja:

Data wejścia w życie: 2017-02-24

Data podjęcia/podpisania: 2017-02-24

Tytuł aktu:

ZARZĄDZENIE NR 12/17 WÓJTA GMINY ŻAGAŃ z dnia 24 lutego 2017 r. w sprawie pieczęci i pieczątek stosowanych w Urzędzie Gminy Żagań oraz trybu ich zamawiania, ewidencjonowania, używania i przechowywania oraz likwidacji

Na podstawie:

Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2016, poz. 446) w związku z art. 2a pkt 3 i art. 16c ustawy o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz pieczęciach państwowych (Dz.U. z 2005 r. Nr 235, poz. 2000 z późn. zm.) i § 18 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 1955 r. w sprawie tablic i pieczęci urzędowych (Dz. U. Nr 47, poz. 316 z późn. zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Janikula
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Janikula
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-28 11:43:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-28 11:45:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-28 11:45:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
620 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony