ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

F.3120.36.2021 - Jawność i przejrzystość finansów publicznych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Kapłon
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-31 11:34:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Artur Bajda
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-31 11:35:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Artur Bajda
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-31 11:35:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2276 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 7.5 Usługi społeczne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Osi Priorytetowej 7 Równowaga społeczna, Działania7.5 Usługi społeczne.
 
Wniosek projektowy składany jest w odpowiedzi na konkurs zamknięty, nr RPLB.07.05.00-IZ.00-08-K01/21 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego 2014-2020, ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.
 
Gmina Żagań ogłasza konkurs na wspólne przygotowanie i realizację projektu w ramach Działania7.5 Usługi społeczne. Wybór partnera w projekcie następuje zgodnie z art. 33 ustawy wdrożeniowej, w tym wybór partnera spoza sektora finansów publicznych - zgodnie z art. 33 ust. 2-3 ww. ustawy.
 
I. Cel projektu:
Celem projektu jest zwiększenie dostępności wysokiej jakości usług społecznych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
 
II. Działania przewidziane do realizacji w ramach projektu:
  1. Wsparcie rozwoju usług opiekuńczych w tym w formie dziennej takiej jak Kluby Seniora czy Dzienne Domy Pomocy i/lub asystenckich oraz zdrowotnych skierowanych do osób z różnych względów zagrożonych wykluczeniem społecznym, również w utworzonych mieszkaniach chronionych/wspomaganych. W tym tworzenia wypożyczalni sprzętów pielęgnacyjno-rehabilitacyjnych oraz teleopieki.
  2. Wsparcie tworzenia miejsc pobytu w nowo tworzonych lub istniejących mieszkaniach o charakterze chronionym/wspomaganym dla osób lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym.
  3. Wsparcie rodzin poprzez rozwój usług pomocy środowiskowej, usług wspierających i interwencyjnych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. m.in. poprzez świetlice środowiskowe dla dzieci, warsztaty dla rodziców.
  4. Zapewnienie dostępu do usług bezpłatnego poradnictwa prawnego i obywatelskiego, poradnictwa rodzinnego i psychologicznego.
 
III. Proponowany zakres zadań przewidzianych dla partnera:
  1. Wsparcie merytoryczne i organizacyjne Gminy Żagańprzy realizacji zadań obejmujących przedmiotowy projekt, w szczególności rola doradcza, udział w przeprowadzeniu procesu rekrutacji uczestników do projektu i promocji projektu.
IV. Wymagania wobec partnera:
  1. Partner musi posiadać doświadczenie w obszarze usług społecznych adekwatne do specyfiki projektu oraz dysponować odpowiednim potencjałem osobowym zdolnym do realizacji zadań przewidzianych w projekcie.
  2. Partner musi być podmiotem ekonomii społecznej.
 
V. Zgłoszenie powinno zawierać:
  1. Opis dotychczasowej działalności kandydata na partnera, uwzględniający jego największe osiągnięcia, zwłaszcza w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz działalności związanej z usługami społecznymi.
  2. Opis koncepcji udziału w projekcie, w szczególności propozycje realizacji działań określonych w pkt. III a)
  3. Wykaz zrealizowanych usług/projektów w zakresie usług społecznych wraz z ich krótkim opisem.
  4. Wykaz osób, którymi dysponuje kandydat na partnera wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te mogą realizować w projektach.
  5. Deklarację gotowości przygotowania wszelkiej niezbędnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie projektu.
  6. Dokumenty potwierdzające status prawny kandydata na partnera i umocowanie osób go reprezentujących.
  7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z możliwości ubiegania się o dofinansowanie na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności: art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 885 z późn. zm.); art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 z późn. zm.); art. 9 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1417).
  8. Zgłoszenie powinno wpłynąć na formularzu, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
VI. Opis kryteriów branych pod uwagę w wyborze partnera
  1. Spełnienie wymogów formalnych (oświadczenia o których mowa w pkt V e – V g.)
  2. Opis dotychczasowej działalności kandydata na partnera, uwzględniający jego największe osiągnięcia, zwłaszcza w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz działalności związanej z usługami aktywnej integracji o charakterze społecznym i/lub zawodowym i/lub edukacyjnym i/lub zdrowotnym – maks. 30 pkt
  3. Opis koncepcji udziału w projekcie, w szczególności propozycje realizacji działań określonych w pkt. III a) – maks. 30 pkt.
  4. Wykaz zrealizowanych usług/projektów w zakresie usług społecznych wraz z ich krótkim opisem – maks. 30 pkt.
  5. Wykaz osób, którymi dysponuje kandydat na partnera wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te mogą realizować w projektach - maks. 10 pkt.
 
VII. Termin składania ofert
Oferty w formacie .doc., docx. lub .pdf należy przesłać w terminie do 21 dni od daty ogłoszenia naboru (tj. do dnia 18.06.2021) na adres e-mail: lub dostarczać osobiście do Urzędu Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artur Bajda
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-28 16:07:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Artur Bajda
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-28 16:30:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Artur Bajda
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-25 16:13:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1011 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

GKR.6220.4.2021.HCh - OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Żagań z dnia 12 maja 2021 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hanna Chabiniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-21 13:41:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Artur Bajda
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-21 13:42:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Artur Bajda
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-21 13:42:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
799 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o XXXI nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Żagań,

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zawiadomienie o XXXI nadzwyczajnej sesji  Rady Gminy Żagań, która odbędzie się   19 maja   2021 r. o godz. 9:00.
Sesja odbędzie się w formie zdalnej.
Proponowany porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Podjęcie uchwał:
    1.  w sprawie przyznania dotacji na roboty remontowe przy obiekcie zabytkowym;
    2. w sprawie wykazu kąpielisk na terenie gminy Żagań w roku 2021 oraz określenia sezonu kąpielowego.
       3. Zamknięcie obrad.
 
Przewodnicząca Rady Gminy       
                                                                                                                            /-/   Elżbieta Kłoniecka
 
 
 
 
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

Na mocy art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca1990 r. o samorządzie gminnym - u.s.g., obrady rady gminy (sesje) są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w portalu Sesje.TV (https://sesje.pl) na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z dnia 10 października 2018 r. stanowiącej załącznik do umowy nr SESJE/TRA/2018/10/000069 (z dnia 10.10.2018 r.) pomiędzy Gminą Żagań a przedsiębiorstwem GaMP Spółka z o.o. (z siedzibą przy Al. Konstytucji 3-go Maja 8, 65-803 Zielona Góra, NIP: 9291712163).
 
Podstawą przetwarzania danych osobowych (wizerunku osób widocznych na nagraniach), jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27.04.2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) - r.o.d.o.
 
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c r.o.d.o., przetwarzanie uznaje się za zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze, jest wskazany w art. 20 ust. 1b u.s.g., obowiązek transmitowania i utrwalania za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk obrad rady gminy.
 
Celem przetwarzania jest w tym przypadku zrealizowanie określonego w art. 20 ust. 1b u.s.g., obowiązku ustawowego, ciążącego na administratorze.
 
Administratorem danych jest Wójt Gminy Żagań. Powierzenie przetwarzania danych osobowych następuje w trybie art. 28 r.o.d.o. na zasadach oraz w celu i zakresie określonym w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych trwa 5 lat i liczone jest od daty danej sesji.
 
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: .
 
Uczestnictwo w sesji jest tożsame z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Mazur
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-17 13:37:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Mazur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-17 14:25:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Artur Bajda
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-02 08:45:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
655 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprawozdania budżetowe za I kwartał 2021 rok

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Kosińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-13 12:22:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Mazur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-13 12:34:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Mazur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-13 12:34:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
644 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprawozdanie Budżetowe za rok 2020

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Kosińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-13 12:18:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Mazur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-13 12:20:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Mazur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-13 12:26:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
642 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Publiczna Szkoła Podstawowa w Tomaszowie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Kosińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-13 12:00:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Mazur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-13 12:15:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Mazur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-13 13:25:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
554 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zespół Szkolno - Przdeszkolny w Bożnowie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Kosińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-13 12:12:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Mazur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-13 12:15:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Mazur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-13 13:25:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
559 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Publiczna Szkoła Podstawowa Miodnica

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Kosińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-13 12:07:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Mazur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-13 12:10:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Mazur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-13 13:29:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
547 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy Żagań

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Kosińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-13 11:46:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Mazur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-13 11:50:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Mazur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-13 13:25:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
544 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji