Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości
Data udostępnienia: 2018-03-21
Ogłoszono dnia: 2018-03-21 przez Edyta Kryków
Termin składania dokumentów: 2018-04-03 15:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2018
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie: wyższe-preferowane ochrona środowiska, rolnicze lub administracyjne;
- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustaw: Samorząd gminny (Dz.U.2016.446t.j.), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 t.j.), Ochrona przyrody (Dz.U.2016.2134 t.j.), Prawo wodne (Dz.U.2017.1566 t.j.), Ustawa o drogach publicznych (Dz.U.2017.2222 t.j.), Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2017.519 t.j.), Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U.2017.328 t.j.), Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U.2017.1289), Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.), Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j.) i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
- biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość,
- rzetelność,
- zdolności analityczne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z melioracją szczególnie w zakresie konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń na gruntach komunalnych oraz współpracy i nadzoru nad prowadzonymi robotami melioracyjnymi.
- Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów drogowych.
- Utrzymanie dróg gminnych w tym remonty nawierzchni oraz zimowe utrzymanie dróg.
- Utrzymanie pasa drogowego, porządkowanie poboczy, wycinka krzewów.
- Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, w tym wymiar opłat za zajęcie pasa.
- Realizacja i odbiór inwestycji gminnych dróg publicznych, kanalizacji wodociągowej.
- Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
- Współpraca z zarządami dróg pozostałych kategorii w sprawie przekazywania, umów wniosków i propozycji remontów oraz inwestycji na drogach znajdujących się w ich zarządzie.
- Ewidencjonowanie pozwoleń wodno prawnych.
- Nadzór i kontrola inwestycji w zakresie ochrony środowiska.
- Krajowy Program oczyszczania ścieków.
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska.
- Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska.
- Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków, umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych.
- Interwencja w sprawach naruszania zasad ochrony środowiska zgłaszanych przez inne organy lub mieszkańców.
- Prowadzenie spraw związanych z lokalizacją reklam na gruntach komunalnych w pasie drogowym jak i poza nim, w tym sporządzanie umów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, praca w terenie, częste kontakty z interesantami. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Żagań, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-04-03 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016.902 z późn. zm)”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat)
w terminie do dnia 03 kwietnia 2018r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1500
VII. Informacje dodatkowe:
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Edyta Kryków |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Kryków |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-21 13:44:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-21 14:06:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-13 13:07:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3866 raz(y) |