Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej (na zastępstwo) w Urzędzie Gminy Żagań
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2016-05-12
Ogłoszono dnia: 2016-05-12 przez Edyta Kryków
Termin składania dokumentów: 2016-06-10 14:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2016
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- spełnienia wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- wykształcenie:
- ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych. Dodatkowym atutem jest posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki w księgowości lub
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości lub
- wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub
- posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego, które uprawnia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych do tych ustaw
- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
- dodatkowa punktacja za posiadanie praktyki w księgowości jednostek samorządu terytorialnego,
- wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość,
- rzetelność,
- zdolności analityczne,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej ( w przypadku mężczyzn).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie:
- budżetu gminy, jednostki budżetowej, funduszy celowych, dokonywanie kontroli
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności, rzetelności dokumentów dotyczących
- operacji gospodarczych i finansowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz sporządzanie sprawozdawczości z tego zakresu,
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem inwentaryzacji aktywów i pasywów z wyłączeniem spisu z natury, rozliczanie inwentaryzacji aktywów i pasywów,
- dekretowanie dokumentów finansowych przeznaczonych do ujęcia w księgach rachunkowych,
- sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
- przygotowywanie materiałów do opracowywania projektu budżetu i sprawozdania z wykonania budżetu,
- sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych spraw.
-
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań. Budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia , kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-06-10 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Żaganiu” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat)
w terminie do dnia 10 czerwca 2016 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1400.c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl).
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2016
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Edyta Kryków |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-05-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Artur Bajda |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-05-12 11:18:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-05-12 11:49:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-06-20 23:04:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3203 raz(y) |