ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej (na zastępstwo) w Urzędzie Gminy Żagań

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2016-05-12

Ogłoszono dnia: 2016-05-12 przez Edyta Kryków

Termin składania dokumentów: 2016-06-10 14:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2016

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. spełnienia wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
  3. wykształcenie:
    • ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych. Dodatkowym atutem jest posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki w księgowości lub
    • ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości lub
    • wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub
    • posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego, które uprawnia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
  4. znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych do tych ustaw
  5. znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
  2. dodatkowa punktacja za posiadanie praktyki w księgowości jednostek samorządu terytorialnego,
  3. wysoka kultura osobista,
  4. odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość,
  5. rzetelność,
  6. zdolności analityczne,
  7. uregulowany stosunek do służby wojskowej ( w przypadku mężczyzn).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie:
  • budżetu gminy, jednostki budżetowej, funduszy celowych, dokonywanie kontroli
  • zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności, rzetelności dokumentów dotyczących
  • operacji gospodarczych i finansowych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz sporządzanie sprawozdawczości z tego zakresu,
  • prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem inwentaryzacji aktywów i pasywów z wyłączeniem spisu z natury, rozliczanie inwentaryzacji aktywów i pasywów,
  • dekretowanie dokumentów finansowych przeznaczonych do ujęcia w księgach rachunkowych,
  • sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • przygotowywanie materiałów do opracowywania projektu budżetu i sprawozdania z wykonania budżetu,
  • sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych spraw.
 
-

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań. Budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kopia dowodu osobistego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
  5. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje  zawodowe
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia , kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-06-10 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Żaganiu” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat)
w terminie do dnia 10 czerwca 2016 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1400.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
 
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Edyta Kryków
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artur Bajda
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-05-12 11:18:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-05-12 11:49:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-20 23:04:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3203 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony