ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2018-03-21

Ogłoszono dnia: 2018-03-21 przez Edyta Kryków

Termin składania dokumentów: 2018-04-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2018

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
  3. wykształcenie: wyższe-preferowane ochrona środowiska, rolnicze lub administracyjne;
  4. znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustaw: Samorząd gminny (Dz.U.2016.446t.j.), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 t.j.), Ochrona przyrody (Dz.U.2016.2134 t.j.), Prawo wodne (Dz.U.2017.1566 t.j.), Ustawa o drogach publicznych (Dz.U.2017.2222 t.j.), Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2017.519 t.j.), Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U.2017.328 t.j.), Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U.2017.1289), Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.), Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j.) i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
  5. biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,  
  2. odporność na stres,
  3. wysoka kultura osobista,
  4. odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość,
  5. rzetelność,
  6. zdolności analityczne.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z melioracją szczególnie w zakresie konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń na gruntach komunalnych oraz współpracy i nadzoru nad prowadzonymi robotami melioracyjnymi.
  2. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów drogowych.
  3. Utrzymanie dróg gminnych w tym remonty nawierzchni oraz zimowe utrzymanie dróg.
  4. Utrzymanie pasa drogowego, porządkowanie poboczy, wycinka krzewów.
  5. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, w tym wymiar opłat za zajęcie pasa.
  6. Realizacja i odbiór inwestycji gminnych dróg publicznych, kanalizacji wodociągowej.
  7. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
  8. Współpraca z zarządami dróg pozostałych kategorii w sprawie przekazywania, umów wniosków i propozycji remontów oraz inwestycji na drogach znajdujących się w ich zarządzie.
  9. Ewidencjonowanie pozwoleń wodno prawnych.
  10. Nadzór i kontrola inwestycji w zakresie ochrony środowiska.
  11. Krajowy Program oczyszczania ścieków.
  12. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska.
  13. Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska.
  14. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków, umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych.
  15. Interwencja w sprawach naruszania zasad ochrony środowiska zgłaszanych przez inne organy lub mieszkańców.
  16. Prowadzenie spraw związanych z lokalizacją reklam na gruntach komunalnych w pasie drogowym jak i poza nim, w tym sporządzanie umów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, praca w terenie, częste kontakty z interesantami. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Żagań, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje  zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  o korzystaniu z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-04-03 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016.902 z późn. zm)”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat)
w terminie do dnia 03 kwietnia 2018r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1500

VII. Informacje dodatkowe:

Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie  lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
 
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)
« powrót do poprzedniej strony