ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2121.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2121.1.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki wodnej i melioracyjnej, budownictwa, drogownictwa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2013-04-11

Ogłoszono dnia: 2013-04-11 przez Artur Bajda

Termin składania dokumentów: 2013-04-22 16:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2121.1.2013

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Nieposzlakowana opinia;
  5. Wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki wodnej, inżynierii wodnej melioracji, budownictwa, drogownictwa;
  6. Doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki i inżynierii wodnej i /lub melioracji, budownictwa, drogownictwa;
  7. Umiejętności obsługi komputera min. Microsoft Word, Microsoft Excel.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego oraz w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym konkursem;
  2. Znajomość ustawy Prawo wodne, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o samorządzie, Ustawa o zamówieniach publicznych, Prawo budowlane;
  3. Prawo jazdy kat. B;
  4. Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji urządzeń wodnych.
  2. Opiniowanie inwestycji z zakresu gospodarki wodnej i melioracji;
  3. Rozstrzyganie sporów o przywrócenie stosunków wodnych na gruntach;
  4. Nakazywanie przywrócenie stosunków wodnych i melioracyjnych na gruntach;
  5. Wykonywanie czynności związanych z ochroną przeciwpowodziową;
  6. Opiniowanie i uzgadnianie projektów z zakresu gospodarki wodnej;
  7. Nadzór techniczno-budowlany nad obiektami gospodarki wodnej;
  8. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo wodne;
  9.  Współpraca z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w zakresie urządzeń gospodarki wodnej;
  10. Realizacja przepisów ustawy – Prawo budowlane w zakresie należącym do kompetencji Gminy;
  11.  Organizowanie kontroli technicznej obiektów budowlanych Gminy oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji.;
  12. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi (ewidencja dróg, ich utrzymanie , remonty , modernizacje itp.);
  13. Prowadzenie spraw dotyczących komunikacji publicznej i łączności;
  14. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, usługi i dostawy z zakresu prowadzonych spraw.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,
  2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie świadectwa pracy(poświadczone za zgodność z oryginałem);
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  7. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów;
  8. Oświadczenia kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przaz niego Curriculum Vitae oraz , że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega;
  9. Inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-04-22 16:00:00
b. Sposób:
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn.zm.) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn.zm.)
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
c. Miejsce:
 Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 22 kwietnia 2013 r. do godz. 16.00 pod adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. gospodarki wodnej i melioracji, budownictwa, drogownictwa".

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony