ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2121.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2121.1.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki wodnej i melioracyjnej, budownictwa, drogownictwa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2013-04-29

Ogłoszono dnia: 2013-04-29 przez Artur Bajda

Termin składania dokumentów: 2013-05-10 14:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2121.1.2013

Id ogłoszenia: OSO.2121.1.2013

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe techniczne,  preferowane w zakresie  budownictwa, drogownictwa;
6) doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki i inżynierii  wodnej lub melioracji ,budownictwa , drogownictwa;
7) umiejętności obsługi komputera min. Microsoft Word, Microsoft Excel.
b. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego oraz w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym konkursem;
2) znajomość ustawy Prawo wodne, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o samorządzie, Ustawa o zamówieniach publicznych, Prawo budowlane;
3) prawo jazdy kat. B;
4) umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Prowadzenie ewidencji urządzeń wodnych.
2) Opiniowanie inwestycji z zakresu gospodarki wodnej i melioracji.
3) Rozstrzyganie sporów o przywrócenie stosunków wodnych na gruntach.
4) Nakazywanie przywrócenie stosunków wodnych i melioracyjnych na gruntach.
5) Wykonywanie czynności związanych z ochroną przeciwpowodziową.
6) Opiniowanie i uzgadnianie projektów z zakresu gospodarki wodnej.
7) Nadzór techniczno-budowlany nad obiektami gospodarki wodnej.
8) Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo wodne.
9) Współpraca z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w zakresie urządzeń gospodarki wodnej.
10) Realizacja przepisów ustawy – Prawo budowlane w zakresie należącym do kompetencji Gminy,
11) Organizowanie kontroli technicznej obiektów budowlanych Gminy oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji.
12) Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi (ewidencja dróg, ich utrzymanie , remonty , modernizacje itp.).
13) Prowadzenie spraw dotyczących komunikacji publicznej i łączności.
14) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, usługi i dostawy z zakresu prowadzonych spraw.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectwa pracy(poświadczone za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów.
8) oświadczenia kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przaz niego Curriculum Vitae oraz , że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega.
9)inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-05-10 14:00:00
b. Sposób:
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm.).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)."
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
c. Miejsce:
 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 10 maja 2013 r. do godz.14.00 pod adres:

Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. gospodarki wodnej i melioracji, budownictwa, drogownictwa".

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony